Monday, May 29, 2006

Που την πας την κούπα; (Ο-Ε-Ο;)

Σαν τότε που πήγαινα εκδρομές με το σχολείο και δεν κοιμόμουν όλο το βράδυ μην τυχόν αποκοιμηθώ και χάσω το λεωφορείο, έτσι και χθες.
Μην τυχόν αποκοιμηθώ και αργήσω την πρώτη μέρα στην δουλειά.

Με τα τραγούδια του Juanes στο φλασάκι μου ξεκίνησα πρωί πρωί. Χαρούμενη και αγχωμένη.
Στην δουλειά βρήκα ανθρώπους φιλικούς και πρόθυμους να με κατατοπίσουν. Βρήκα κατανόηση για την απειρία μου στον χώρο. Βρήκα χαμόγελα και πήρα θάρρος.
Βρήκα πελάτισσα στο βιβλιοπωλείο μια παλιά μου συμμαθήτρια από Γιάννενα. Είχα να την δω 11 χρόνια!
Βρήκα καλούς συναδέλφους.
Επιτέλους βρήκα μια καλή δουλειά.

Με τα τραγούδια του Juanes στο φλασάκι μου έφυγα το απόγευμα.
Έφυγα με πρησμένα πόδια. Έφυγα με ένα μεγάλο χαμόγελο. Γεμάτη χαρά.
Επιτέλους γυρίζω και εγώ σπίτι κουρασμένη.

Αύριο η αγαπημένη μου κούπα θα έρθει μαζί μου.
Τον πρωινό καφέ θα τον πίνω αλλού πια.

Δεν ξέρω αν το καταλάβατε, αλλά είμαι πολύ χαρούμενη...

29 comments:

NinaC said...

Καλή αρχή και όλες σου οι μέρες εκεί να είναι τόσο χαρούμενες όσο αυτή, η πρώτη!

zouri1 said...

και μεις ημαστε χαρουμενοι με σενα.

vasvoe said...

ζηλεεεύωωω!!

---. said...

Με ανατρίχιασες κωλόπαιδο. Πού να δεις και όταν έρθει η μέρα της αγιάς φακέλας. Θα ξεπρηστούν τα πόδια σου σε δευτερόλεπτα. :)))))))

snikolas said...

Μπράβο Alex, χαίρομαι πολύ για σενα. :)

ka8y said...

Μπράβο Χημείο!!!

Καλη αρχή, και συνέχεια.. :-)

Kαι με το καλό και κάτι σε χημειο ;-)

anima rana said...

XE XE XE..... ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΔΟΥΛΩΝ. (ουάου)

An-Lu said...

Καλή αρχή βρε! και καλή συνέχεια! και μια γουλιά από την κούπα σου κερασμένη από μένα!!!!!
Φραπουτσίνο καραμέλα θες?

Night's Knight said...

Τούτη 'δω πάει ντουγρού για κυρσούς και ορθοστατική υπόταση με τον Juanes στο φλασάκι της. Και κάνει και χαρά... Είδες που μπορείς να το δεις κι αλλιώς;
Άντε θα τσουγκρίζουμε κούπες εσύ από εκεί κι εγώ από εδώ...

mirelen said...

Μπράβο!!!!!!Να παίρνουμε σειρά σιγά σιγά!

alex said...

άντε εις υγείαν παιδιά :)
ωραία μέρα ήταν και σήμερα...
κατά το απόγευμα ένοιωθα λιποθυμία και κάτι φλέβες άρχισαν να ξεπροβάλουν στα πόδια μου...αλλά πέρα από αυτά: "ΟΛΑ ΚΑΛΑ" :P

loretta said...

:)

aliel said...

Πάνο εξαρτάται σε ποιό δισκάδικο δουλεύεις, πίστεψέ με ότι σε κάποια τα αφεντικά είναι ικανοί να σε κάνουν να μισήσεις τη μουσική (αν γίνεται αυτό).
Άλεξ εγώ έχω να πω ότι όταν δούλεψα περιστασιακά ως πωλήτρια επί 12ώρου βάσεως (Χριστούγεννα) μου 'βγαινε ο πάτος αλλά ήταν από τις καλύτερες δουλειές που έχω κάνει. Καμία σχέση με τη βαρετή δουλειά γραφείου... Εύγε και εις ανώτερα

Кроткая said...

μπράβο ρε χημείο, μπράβο! χαιρομαι πολυ!
θα χεις και εκπτωσουλα στα βιβλιαράκια;

τελεια, τελεια!!

Anonymous said...

Alex είναι υπέροχο να βλέπεις ανθρώπους που είναι ενθουσιασμένοι με το γεγονός ότι έχουν μία οποιαδήποτε δουλειά όταν δεν μπορούν να έχουν αυτό που θέλουν!!!! Πάντα πίστευα ότι στην ζωή μας πρέπει να υπάρχει μία ρουτίνα για να λειτουργούν όλα ομαλά.Το ξέρω ότι μερικοί θα με κατηγορήσουν γι΄αυτό που γράφω ως μικροαστή αλλά δεν με πειράζει!!!! Το ιδανικό μπορεί και να μην έρθει ποτέ αλλά η ζωή συνεχίζεται με ή χωρίς αυτό.......Σου εύχομαι τα καλύτερα!!!!

mindstripper said...

Μπράβο βρε κοπελιά, πολύ χαίρομαι!
Καλή αρχή, καλή πορεία, όλα καλά θα πάνε έτσι κι αλλιώς. Μπήκε το νερό στ' αυλάκι (κι είναι και καλοκαίρι τώρα... ό,τι πρέπει ήταν ετούτη η δροσούλα). :-)

alex said...

ότι πρέπει ήταν αυτή η δροσούλα...καλά τα λες mindstriper!
Προς το παρόν θέλω να απολαύσω αυτό που ζω...δημιουργική δουλειά, πολύ καλό εργασιακό περιβάλλον και να πάρω όσο το δυνατόν περισσότερες εμπειρίες και γνώσεις.
Μετά βλέπουμε.

Θα ήθελα να τονίσω πως κανείς από την δουλειά δεν ξέρει την ύπαρξη αυτού του μπλόγκ ούτε φυσικά του βιβλίου που πρόκειται να εκδωθεί.
Αυτό σημαίνει πως δεν γράφω τόσο καλά λόγια με τον φόβο μην με διαβάσουν τα αφεντικά ή οι συνάδελφοι μου αλλά γιατί πραγματικά το απολαμβάνω.

Epicuros said...

Μπράβο (ψιλο)συναδέλφισα! Μέσα στα βιβλία θα είσαι, ποιός τη χάρη σου! Δεν μας λες και που δουλεύεις να σου κάνουμε τζίρο ν' ανέβουν κι οι μετοχές σου; Μην ξεχάσεις μόνο το εργαστήρι σου και αραχνιάσει!

Epicuros said...

Α, ναι, και για μιά κούπα καφέ και λίγη ξεκούραση πήγαινε σε πρόσφατη φωτο στο βλογ μου, με παγκάκι και κούπα καφέ... (Γαμώτο δεν ξέρω να βάλω "link"...)

Anonymous said...

εγώ το θεωρώ ξεπεσμό μια συνάδελφος-χημικός να δουλεύει πωλήτρια.

Idάκι said...

Άλεξ, συγχαρητήρια κ πάλι, και χαίρομαι που σε διαβάζω ενθουσιασμένη! Καλά πρηξίματα, αλλά τουλάχιστον δεν φαρδαίνει ο πισινός σου όπως ο δικός μου καρφωμένος σε μια καρέκλα όλη μέρα!

"Συνάφελφε", το πτυχίο μου έχει μια μεγαλοπρεπή λέξη πάνω του, αλλά είμαι ευτυχής που δουλεύω σε εταιρεία και εξασκώ και άλλες ικανότητές μου κερδίζοντας το σεβασμό των συναδέλφων μου και έμπρακτη αναγνώριση εξαρχής. Και δεν μένω με τους γονείς μου πια, και αυτοσυντηρούμαι άψογα σε ξένη χώρα. Αν έχεις δουλειά ως χημικός, είσαι τυχερός/ή, αλλά αλίμονο αν δεν στρέφεσαι και αλλού όταν βρίσκεις αδιέξοδα.

alex said...

συνάφελφε (χαχαχα)
για μένα δεν υπάρχει ξεπεσμός σε κανένα επάγγελμα.
Είναι καλύτερο να πουλάω χημικά από εργοστάσιο σε εργοστάσιο ή να φοράω το ταγέρ και τα τακούνια και να πουλάω φάρμακα σε γιατρούς;

Κοίτα πόσο άσχημα σκέφτεσαι...
Ελπίζω μόνο να το λες χάρην αστείου.
Είναι ξεπεσμός να κάνεις μια άσχετη μεν δουλειά αλλά να χαίρεσαι που την κάνεις;;;
Πραγματικά ελπίζω να το λες για αστείο.

Αλίμονο, όπως λέει και η Id αν δεν στρέφεσαι αλλού όταν βρίσκεις αδιέξοδα.

NetKerveros said...

Νομίζω ότι είναι ολοφάνερο πόσο χαρούμενη είσαι Και εμείς μαζί σου.

Unknown said...

Αυτή τη στιγμή καλά κάνεις και χαίρεσαι, αλλά όσο περισσότερο είσαι εκτός των επαγγελμάτων που μπορείς να ασκήσεις με το πτυχίο σου, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να κάνεις δουλειά αποφοίτου λυκείου με τις ανάλογες αποδοχές και τη σίγουρη ανεργία περί τα 35.....
Εκτός και αν είσαι γατόνι, που στο εύχομαι.

Μπορείς να στείλεις ένα βιογραφικό στη Rolco, πιθανόν να σε πάρουν.

Επίσης είναι καλή ιδέα να πάρεις δίπλωμα του IRCA για επιθεωρήτρια συστημάτων, 1000€ εγγυημένα ο μισθός με τέτοιο χαρτί.

Anonymous said...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΛΕΞ.ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΙΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟ BLOG!!!ΖΗΤΩ!!! ΖΗΤΩ!!!

alex said...

tolisbak, για να μην μείνεις με την λανθασμένη άποψη να σου πω πως για να γίνεις επιθεωρητής συστημάτων ποιότητας πρέπει να έχεις προυπηρεσία σαν σύμβουλος τουλάχιστον για μία πενταετία.
Από πωλήτρια απορρυπαντικών κτλ προτιμώ υπάλληλος σε βιβλιοπωλείο :)

ανώνυμε γιατί καλέ τέτοια χαρά που δεν θα γράφω πια συχνά;;;
βρε τι πάθαμε... :)

Unknown said...

Εγώ πάλι ξέρω 2 άτομα με αυτό το χαρτί χωρίς προϋπηρεσία συμβούλου.

Για τη Rolco, αναφερόμουν στο εργαστήριο της.

CGP said...

Συγχαρητήρια γιά την δουλειά που βρήκες. Τώρα που θα σου φύγει το άγχος της ανεργείας, σχεδίασε που θέλει να είσαι επαγγελματικά μετά από 10 χρόνια. Η πορεία δεν θα είναι εύκολη αλλά είναι άδικο να αυτοαποκαλείσαι αποτυχημένη επιστήμων. Εχεις όλα τα εφόδια γιά να γίνεις πετυχημένη επιστήμων της ζωής.

Τι θα πεί χημικός το 2006 ? Μην περιμένεις εργαστήριο σε μία χώρα χωρίς βασική έρευνα.

Αν σε ενδιαφέρει όμως η βασική έρευνα, που γιά εμένα είναι ένα κάλεσμα ανεξάρτητο από ειδικότητα , σαν να γίνεσαι ιερωμένος, ετοίμασε τις βαλίτσες σου γιά να ξενιτευτείς.

Τώρα που δεν έχεις το καθημερινό βιοποριστικό άγχος, πέταξε από πάνω σου το πέπλο της επιστήμης, σκέψου που θέλεις να έισαι επαγγελματικά σε 10 χρόνια και σχεδίασε το πως θα το επιτύχεις. ...

Το να δουλέυεις σαν πωλήτρια, σου δίνει μία εκπληκτική δυνατότητα να έρχεσαι σε επαφή με τον κόσμο, ισοδύναμο με 2 ΜΒΑ.

Σκέψου λοιπόν που θέλεις να είσαι σε 10 χρόνια...

Anonymous said...

:)