Thursday, May 25, 2006

Αποκλείεται να διαβάσατε το προηγούμενο ποστ!!!

Και αποκλείεται-αποκλείεται να το διαβάσατε μέχρι το τέλος.
Και όσοι το διαβάσατε βαρεθήκατε μέχρι θανάτου.
Μην το αρνήστε. Το ξέρω.
Δεν έχω μηχανάκια μέτρησης στο μπλόγκ αλλά σας ξέρω εγώ.
Σουτ! Σιωπή. Δεν θέλω αντιρρήσεις.

Από κάποιον τακτικό αναγνώστη έλαβα το παρακάτω μήνυμα:

"Το τελευταίο σου ποστ πολύ μούφα. Βαρετότατο!
Με το ζόρι και με οδοντογλυφίδα στα μάτια διάβασα τις πρώτες 5 σειρές. Μετά δεν την πάλεψα γιατί έσπασαν οι οδοντογλυφίδες και έκλεισαν τα μάτια μου.
Ε μα διαβάζεται αυτό το πράμα;"


Χαχαχαχααχαχα!!!
Να 'σαι καλά. Δεν θα το ξανακάνω.
Θα τα κόβω σε μικρότερα κομμάτια για να σας διευκολύνω.
Δεν πειράζει που δεν το διαβάσατε, δεν χάσατε και τίποτα σπουδαίο.
Το μήνυμα του φίλου όμως όλα τα λεφτά.
Έχω και απαιτητικό κοινό βλέπεις...

10 comments:

alex said...

τι είναι το feed;
τι εννοείς πως σου ήρθε feed;
γιατί δεν καταλαβαίνω;

pascal said...

Εγώ το διάβασα και μου άρεσε πάντως. Μάλλον δεν είμαι και τόσο απαιτητικός...

alex said...

πασκαλ θα μπορούσες να το θέσεις και αλλιώς:
"Εγώ το διάβασα και μου άρεσε πάντως. Παρόλο που είμαι και πολύ απαιτητικός!"

χι χι χι

Νicola Beerman said...

...ο ορος feed back μου αρεσε παντα!Εκτος απο τις μηχανες ισχυει και στους ανθρωπους!(δινουμε και αναλογα με αυτο που δινουμε παιρνουμε κατι πισω...αναδραση...)

Λακης Φουρουκλας said...

Κι εγώ το διάβασα Άλεξ και μου θύμισε πολλά, αλλά για ένα θάνατο μεταφορικό. Σε διαβάζω πάντα κι ας μη σχολιάζω. Βάλε μετρητή να βλέπεις τα χιτς από Ταϊλάνδη:)

Anonymous said...

Check this if you are using Firefox:

http://sage.mozdev.org/

Ine feed reader mesa sto browser kai ine gamato! No need na xreisimopeieis allo reader kai no need na koitas kathe mera if anyone posted anything new. Ta kaneis ola me ena click (ante kai dio).

K.

Markos said...

Δηλαδή, όταν δεν γράφεις τόσο "βαρετά" κειμενα τι γράφεις; :-))
Τη καλησπέρα μου..

An-Lu said...

Εμένα μια φορά μου άρεσε....και ΕΙΜΑΙ απαιτητική!!!!! (γυναικεία αλληλεγγύη χεχεχε!)

alex said...

Παρόλο που αυτό το ποστ φαίνεται να ζητιανεύει ενθαρυντικά σχόλια καταλάβατε πιστεύω πως δεν είναι έτσι.

Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια.

Κώστα θα το τσεκάρω το λίνκ που μου δίνεις, αλλά ακόμα και η διαδικασία του να ψάχνω στα μπλογκς μου αρέσει.
Θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή πάντως, ευχαριστώ.

aliel said...

Βαρετό δεν ήτανε, μελαγχολικό ήτανε... Γράφεις πολύ ωραία γενικά :)