Friday, May 26, 2006

Εεε... συγνώμη ...γκουχ γκουχ ...θα ήθελα την προσοχή σας παρακαλώ

έχω να ανακοινώσω κάτι πολύ σημαντικό για μένα.
Ουφ δεν ξέρω πως να το πω, δεν είμαι συνηθισμένη σε τέτοιες χαρές.
Ας το πω μια και έξω.
ΒΡΗΚΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!

Ναι, ναι, επιτέλους.
Πριν λίγο χτύπησε το παλιοτηλέφωνο.
Ξεκινάω την Δευτέρα το πρωί σε ένα πολύ καλό βιβλιοπωλείο.
Όταν έφυγα από την συνέντευξη, την προηγούμενη βδομάδα, σκεφτόμουν πως αν είναι να κάνω μια δουλειά άσχετη με το αντικείμενο μου τότε αυτή είναι η δουλειά που θα ήθελα να κάνω.

Έγινε η αρχή. Έστω και εκτός χώρου χημείας, αλλά έγινε η αρχή.
Η διάρκεια της δουλειάς είναι προκαθορισμένη για 4 μήνες μόνο, αλλά υπάρχει η προοπτική και για συνέχεια.
Ποιος ξέρει αυτός ο δρόμος που θα με βγάλει.

Θέλω να ευχαριστήσω και δημόσια τον Διονύση Μαραθιά που με βοήθησε τόσο πολύ.
Όταν τον πρωτογνώρισα πριν μερικούς μήνες τον ρώτησα
"Λες να ήρθες για να μου αλλάξεις την ζωή;"
Τελικά Διονύση γι' αυτό ήρθες!



Εδώ και μία ώρα όλο γελάω, γελάω, γελάω, κλαίω, γελάω, γελάω...
Δεν θα είναι νεκρό το φετινό μου καλοκαίρι.

31 comments:

Your Man said...

Αλλη
λουι
α! :-)

pascal said...

Ξέρει τι κάνει ο Μαραθιάς. Σου βρήκε δουλειά σε βιβλιοπωλείο για να πουλάς το βιβλίο σου :PPP
Καλή αρχή ρεεεεεεεεε

vasvoe said...

μπράβο Άλεξ!! εγώ και ο αγκαλίτσας μου (άσπρος γάτος που έχει κουρνιάσει πάνω στο στήθος μου και μου τρίβεται γουγρουρίζοντας) σου ευχόμαστε τα καλύτερα!!

Anonymous said...

Εύγε. Διάβασα πριν απο 2-3 μέρες το post σου με το post-it και πόνεσα.
Καλή αρχή!

Λαμπρούκος said...

Με τέτοιο όνομα ευτυχώς που δε σε έβαλε να δουλεύεις σε Άνθη-Φύτα!

άντε βρε κουτό, και με το δεξί (μόνο για τη δουλειά).

Anonymous said...

Congratulations re! Kali arxi! Kai egw exw pei pws an ine na paratisw afto pou kanw, den tha me xalouse na anoiga ena bibliopwleio! Poios kserei, isws se liga xronia anoikseis ena Chemistry and Sciences bookshop!

All the best!

K.

hobgoblin said...

καλή αρχή!

:)

zouri1 said...

μην επαναπαευσαι ομως.να βρεις δουλεια για αυτο που σπουδασες

alex said...

ευχαριστώ πολύ!

φυσικά και δεν επαναπαύομαι
απλά χαίρομαι που ήρθε το τέλος μιας πολύ κακότυχης περιόδου που κράτησε μήνες...

---. said...

Μπράβο ρε κουκλάκι. Μπράβο. Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα. Ειδικά εσύ δεν θα ΄πρεπε να μείνεις ούτε μια μέρα χωρίς δουλειά. :)

NetKerveros said...

:-(
Μια χαρά!. Θα έχεις και έκπτωση στα βιβλία?

lemon said...

Τι καλά Αλεξ, τι καλά! πολύ χάρηκα!
Και είσαι διπλά τυχερή βρε, ΚΑΙ δουλειά, ΚΑΙ σε βιβλιοπωλείο...σε ζηλεύω, να ξέρεις, και ελπίζω να σου αρέσει-και να τους αρέσεις, και να μείνεις εκεί για καιρό, ανάμεσα σε πολλά μαύρα γραμματάκια και σκέψεις ανθρώπων...
:))

Markos said...

Σιδεροκέφαλη ... :-)))))
Φυσικά εύχομαι από καρδιάς και σε άλλα, καλύτερα και ακόμα πιο δημιουργικά.

Mirandolina said...

Σιδεροκέφαλη και πάντα χαρές!

snikolas said...

Τα συγχαρητήρια μου! Τώρα ξέρω και από πού θα προμηθεύομαι βιβλία… ψιτ, κοπελιά, κόψε βρε κάτι… :)

elf said...

Συγχαρητήρια!!!!
Δεν είναι κορυφαίο αυτό το συναίσθημα; Κοιτάς τον τοίχο και χαζογελάς!

Είναι λίγο αστεία η εικόνα να περιμένεις να μπει κόσμος στο μαγαζί και όλοι να έχουν φύγει για διακοπές ή για μπάνιο. Τουλάχιστον θα έχεις πολλά βιβλία να διαβάζεις να περάσει η ώρα σου ευχάριστα.
Το χημείο για παράδειγμα.

Πελάτης μπαίνει στο μαγαζί και η ωραία η σωστή, η καθώς πρέπει γνωστή σε όλους μας υπάλληλος σπεύδει να τον εξυπηρετήσει.

-Θα ήθελα να μου προτείνετε ένα καλό βιβλίο
-Μάλιστα, θα σας πρότεινα το Χημείο.
-Κάτι σε κοινωνικό;
-Το Χημείο.
-Σε μυθιστόρημα τι έχετε;
-Το Χημείο.
-Θρίλερ;
-Το Χημείο.
-Επιστημονική φαντασία;
-Το Χημείο.
-Άλλο βιβλίο δεν υπάρχει;;;
-Περιμένουμε από μέρα σε μέρα να μας έρθει «Το Χημείο ΙΙ, Τα μπουκαλάκια ξαναχτυπούν»

ViSta said...

Καλή τύχη και συγχαρητήρια :-)

triantara said...

μήπως αυτό σημαίνει ότι δεν θα γράφεις πλέον τόσο συχνά;;;
(να σηκωθώ από την θέση μου, να κάνω και δυο σταυρούς... φτου, φτου, φτου, σκάσε γκαντέμω!)

συγχαρητήρια βρε συ, πρώτη φορά γράφω εδώ, αν και σε διαβάζω συνέχεια. αλλά σε καταλαβαίνω πως είναι να περιμένεις για να νιώσεις πως σε χρειάζονται επαγγελματικά...
καλή αρχή!

Anna said...

Κι εγω γελαω γελαω γελαω! Μα χρειαζεται να σου πω ποσο χαιρομαι;; Και μην ακουσω κιχ, τον πρωτο μισθο ΠΡΕΠΕΙ να τον καψεις ΟΛΟ!!! Ρουχα, κανα ταξιδακι, δωρα σε φιλους (;-)) εσυ διαλεγεις! Καλη αρχη!!!

Anonymous said...

"ΕΚΤΟΣ ΧΩΡΟΥ ΧΗΜΕΙΑΣ": ΤΙ ΕΣΤΩ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ; ΕΥΤΥΧΩΣ ΝΑ ΛΕΣ. Συνέβαλε σε παρακαλώ και εσύ στη διάδοση του μηνύματος.

alex said...

ευχαριστώ για τις ευχές σας

ουφ... έχω λίγη αγωνία

Ektwras said...

Makari Ola kala na sou pane!

(eftase ena tilefono protasis gia douleia na apotelei eidhsh!)

Congrats

An-Lu said...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!
φτου-φτου-φτου!
Τα καλύτερα έρχονται!

Anonymous said...

μπράβο! !
πιο έυκολα βρίσκεις χρυσό στις μέρες μας παρά δουλειά! καλή αρχή να έχεις, και μετά καλή συνέχεια, και στο τέλος να έχεις μια καλή παράταση, αν η αρχή και η μέση σου άρεσαν!

Night's Knight said...

Να δω τι θα βρεις τώρα για να γκρινιάζεις...
Εύγε!
Θα μπορείς να πουλάς και το βιβλίο σου;
Δεν είναι αντιδεοντολογικό;

alex said...

Έκτωρα, όντως το να βρίσκει κανείς δουλειά αποτελεί είδηση πια!

Ευχαριστώ για τις ευχές σας
και ΟΧΙ δεν θα πουλάω το βιβλίο μου!
Είμαι στο τμήμα των θετικών και θεωρητικών επιστημών,ιστορία, αρχαιολογία κτλ, πουλάμε σοβαρά βιβλία... όχι χημεία του παρακράτους και βλακείες :)

Μην σκοτίζεσε night knight, βρήκα ήδη αντικείμενο γκρίνιας: τα υπερ-κουρασμένα πόδια μου! :)

Dellaporta said...

Ποιός είναι Ο Διονύσης Μαραθίας? Δεν μου τον συστήνεις μπας και με βολέψει και μένα πουθενά?



Υ.Γ. Πάντα ήθελα να δουλέψω σε βιβλιοπωλείο. Πως λέγεται το βιβλιοπωλείο είπαμε? Έκπτωση κάνει στους υπαλλήλους?

Dellaporta said...

Υ.Γ. 2 Άλλες θέσεις υπάρχουν?

alex said...

Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να ανακοινώσω το όνομα του βιβλιοπωλείου εδώ :)

aliel said...

Με πρόλαβε η συνονόματη (maria), βάλτε κι εμένα στην ουρά για το βιβλιοπωλείο, από μικρή είχα λόξα με δαύτα :). Μπράβο κοριτσάκι, σιδεροκέφαλη και καλή επιτυχία! Περιμένουμε εντυπώσεις!

Idάκι said...

Συγχαρητήρια, και ζηλεύω πολύ, πάντα ήθελα να δουλέψω στο φυσικό μου χώρο!!

Χάρηκα απίστευτα!! Φιλιά!