Friday, May 19, 2006

Πάμε ένα στοιχηματάκι;

Οι πέντε πρώτοι μεγάλοι νικητές αύριο θα είναι:
1. η παρέα
2. η πίτσα
3. το σουβλάκι
4. η κόκα κόλα
5.το ξενύχτι

Όσο για τους άλλους, αυτούς που θα διαγωνιστούν λέω να πω τις προβλέψεις μου. Έχω δει το μέλλον με πολλούς τρόπους.
Από το πρωί έχω πιει και έχω "πει" 5 ελληνικούς καφέδες.
Ξεπουπούλιασα όλες τις μαύρες κότες του γείτονα μέχρι να γεννήσουν για να μελετήσω το "μαύρο αυγό".
Δεν έμειναν κουκιά για κουκιά στο σούπερ μάρκετ (ναι, λέω και τα κουκιά)
Τα ταρώ έλιωσαν στα χέρια μου, η γυάλινη μαγική σφαίρα ράγισε.
Αλλά όλα συμφωνούν στο ίδιο αποτέλεσμα.

Τα τραγούδια που θα κερδίσουν τις θέσεις 2 έως 5 (με τυχαία σειρά) θα είναι:
Βοσνία-Ερζεγοβίνη (μία χώρα)
Ρωσία
Σουηδία
Λιθουανία (ή η Ελλάδα, δεν είδα καθαρά είχε παρεμβολές σε αυτό το σημείο γιατί η Βίσση μια σηκώνονταν μια γονάτιζε)

Ο νικητής θα είναι ταν ταν ταν ταν...
η Ρουμανία με το tornero!

Αν χάσω θα κόψω τις κοτσίδες μου.
Αν κερδίσω (τουλάχιστον για τον πρώτο νικητή) θα έχω το σεβασμό όλων σας προς τις μαντικές-μαγικές ικανότητες μου.
Αν κάποιος από εσάς έχει καλύτερη έμπνευση θα κερδίσει ένα δωρεάν κούρεμα από μένα (αυτό σαν τιμωρία ακούγεται, όχι σαν επιβράβευση).




Υ.Γ1 έχω ακούσει μόνο τα τραγούδια του ημιτελικού άρα μάλλον θα πέσω έξω σε όλα
Υ.Γ2 τώρα θυμήθηκα πως τις κοτσίδες μου τις έκοψα προχθές σε άλλο στοίχημα.

14 comments:

So_Far said...

Το πιθανότερο είναι να πέσεις μέσα. Εμένα άλλο μου έχει κολλήσει όμως: το 170.000 Ευρώ που στοίχισε το ρούχο της "απόλυτης ελληνίδας τραγουδιάρας" Αφ' ενός γιατί δε μου γέμισε στο μάτι - δηλαδή αν τα είχα δώσει εγώ θα τα έκλαιγα για 10 ζωές και βάλε - και αφ' ετέρου γιατί είναι που είναι το τραγούδι χωρίς show είναι και το ρούχο άνευρο , πάει η "απόλυτη ελληνίδα τραγουδιάρα" ... θα μαζέψει βλήτα και διαβολόχορτα από την Ευρώπη...

zavalos said...

Σε πιστευω. Δεν χρειαζεται να κοψεις τις κοτσιδες σου.



αλλωστε εχεις προσφατη προυπερεσια σε μουσικες ντεκαντανς καταστασεις (μια κουλτουριαρα στα μπουζουκια)...

Νicola Beerman said...

Eγω ψηφιζω Βελγιο κι ας εφυγε...μου αρεσε το ναζι της ξανθιας(γενικως μου αρεσε η ξανθια...)

alex said...

170.000E για ένα φόρεμα που εμένα μου φάνηκε απλως μια φούστα-μπλούζα.
Ευτυχώς από οτι έμαθα δεν το πληρωσε η ερτ αλλά η κοσμοτέ.

Ως πότε θα μου το χτυπάς Ζάβαλε το παραστράτημα μου;;;

Λόρντι;;; για όνομα, δεν έχω ξαναδει πιο αντιαισθητικό θέαμα.

Νικόλα η ξανθιά;;;
Η μπύρα;

Άντε να γελάσουμε και σήμερα.

snikolas said...

Lordi και ξερό ψωμί!

Nicola το ξανθό ε; Εμένα μου άρεσε το κοριτσάκι που αντιπροσωπεύει το Μονακό.

NetKerveros said...

Μεγάλη βλακεία να κόψουν το Μονακό, έ Νικόλα;

Кроткая said...

έχασες Άλεξ... Τις έκοψες τις κοτσίδες;

alex said...

πότε έχασα βρε κροτ;
οκ δεν βρήκα τον νικητή, δεν πίστευα πως ο κόσμος θα ψηφίσει την αηδία...
αλλά έχω μαντέψει τα 4 από τα 5 πρώτα τραγούδια!!!
Άρα;
Άρα είμαι μάγισσα!

Λοιπόν, παρακαλούνται ο Νικόλας και ο Jim Hellas που βρήκαν τον νικητή να περάσουν το συντομότερο από το χημείο-κουρείο ώστε να τους κάνω ένα κουρεματάκι σούπερ!
Ίδιους με τους lordi θα τους κάνω.

snikolas said...

Στείλε μας πρώτα τις κοτσίδες σου και μετά βλέπουμε! :)

Кроткая said...

kala kerdise skata en ameros, to apodexomai! eisai magissa. ama les kai ton kafe, etoimazw elliniko kai se perimenw!

kopse tis mises kotsides loipon!!! ;)

sorry den ixera ola ta apotelesmata, opote den katalava ti niki sou, mou diefuge!

alex said...

"kala kerdise skata en ameros"

ελπίζω αυτό να σημαίνει
"καλά κέρδισες κατά ένα μέρος"
αλλιώς θα παρεξηγηθώ :)

An-Lu said...

Μια φορά την πρώτη τριάδα την πέτυχες!
Όσο για τον καφέ...από τότε που μου τον λέει η πεθερούλα μου, πάψαν να κάνουν υπερηχογραφήματα οι (εκάστοτε έγκυες) φίλες μου!

Кроткая said...

αχ, ναι βρε, αυτό σήμαινε! κέρδισες κατά ένα μέρος... έχω ένα πρόβλημα με την πληκτρολόγηση! με συγχωρείς! Αμα θεσ σβηστο το αλλο, αλλα ειναι αστειο... :)

civil said...

Απίστευτη πρόβλεψη, η καλύτερη που άκουσα για αυτή τη Eurovision (τσάμπα το sms μου για την Ιρλανδία!)