Monday, May 30, 2005

Συνέντευξη...

όχι με τον Χατζηνικολάου...ούτε με βρικόλακα...

αλλά με υποψήφιο εργοδότη,
κάποιου άλλου δηλαδή γιατί εμένα έπαψε να είναι υποψήφιος καν.

Παράπτωμα πρώτο και μοναδικό, καθυστέρησα 40 ολόκληρα λεπτά.
Νομίζω δεν χρειάζεται να πω περισσότερα,καλύφθηκα.
Είχε μια διαολεμένη κίνηση την Παρασκευή...απίστευτη.
Το καθήκον μου το έκανα,τηλεφώνησα και ειδοποίησα οτι "ενδέχεται να καθυστερήσω 15-20 λεπτά" ... αλλά 40;;;

Αφού πήρα δύο λεωφορεία και έφτασα τέρμα Θεού....πήρα και ένα ταξί να με πάει ακόμα παραπέρα, μα που τα φτιάχνουν τα παλιοεργοστάσια επιτέλους;

Ο δε ταξιτζής "αργά τα ζά".
-Στο φανάρι δεξιά
-Δεξιά στο φανάρι;;;
-Ναι ναι δεξιά
-Μάλιστα μανδάμ (βγάζει φλάς αριστερό)
-Δεξιά σας είπα
-Στο φανάρι; (απο πορτοκάλια θέτε;;;)

Στο αντίθετο ρεύμα (από το οποίο έπρεπε να γυρίσει αναγκαστικά ο ταξιτζής) να γίνετε της @#$%&*#ς.
-Αν σας σπάσει κανά τακούνι μανδάμ...αν σας έρθει λόξυγγας...αν σας χτυπήσει κανένας κεραυνός...εγώ θα φταίω, θα σας μελετάω και όχι με καλά λόγια

(στα όρη στα άγρια βουνά, φτού φτού φτού, ααα που να λυσσάξεις)

Φτάσαμε μετά από πολύ κόπο και πολλές συζητήσεις επιπέδου με τον ταξιτζή.
-Θα την πάρετε μανδάμ την δουλειά,είμαι βέβαιος
(-Βρε ούστ κατσικοπόδαρε!!!)
-Μα οπωσδήποτε...μην το συζητάτε κύριε...τώρα που θα παίζει μαντολίνο το στομάχι του αφεντικού αυτό θα σκέφτεται...μην με χάσει από υπάλληλο..τέτοιο διαμάντι.

Πήγα να του δώσω παραπάνω λεφτά για τον κόπο του και κυρίως για τον γυρισμό.
Αρνήθηκε και μου φάνηκε περίεργο.
Το τελευταίο που μου είπε ήταν "μα πως καλή μου κοπέλα θα φύγεις μετά απο εδώ;)
Γκλούμππ τόση ώρα μόνο αυτό σκεφτόμουν.

Η συνέντευξη κράτησε λίγα λεπτά...τα περισσότερα ήταν τυπικά.
Ούτε για τα παιδικά μου χρόνια δεν ρώτησε...ούτε ποιόν έχω σπόνσορα...ούτε πως κατόρθωσα να φτάσω τόοοοσο ψηλά.
Αφού του έγλυψα τα πόδια ... έπεσα στα πατώματα...τον παρακάλεσα να με πάρει γιατί έχω 8 παιδιά να θρέψω και κυοφορώ τρίδυμα σηκώθηκα και έφυγα σαν Κυρία.

Ο δρόμος του γυρισμού ήταν πιο δύσκολος...έπρεπε να περπατήσω περίπου 20 λεπτά για να βρώ δρόμο με άσφαλτο που να περνάνε αυτοκίνητα και όχι τρακτέρ.(κάτι οουυυυυ άκουγα αλλά λύκος μεσημεριάτικα...μπαααά)
Ενεργοποίησα τα στρωτά παπουτσάκια που είχα καβάντζα (ήξερα τι με περίμενε) και μπρός με βήμα ταχύ.

Βρήκα μεν δρόμο αλλά περνούσαν μόνο νταλίκες...βββζζιιιννγγκκ τα φορτηγά..να σου η φούστα στον αέρα.
Νόμιζα οτι εκεί θα τα άφηνα τα κοκκαλάκια μου.

Και την κρίσιμη ώρα που δεν ήξερα αν έπρεπε να κλάψω ή να γελάσω είδα ένα κατακίτρινο ταξί και σήκωσα χέρια πόδια στον αέρα μην τυχόν και δεν με δεί.

Οπότε τώρα George και λοιποί πιστοί αναγνώστες μου σας λύθηκε η απορία αν τους πήρα τα σώβρακα στην συνέντευξη .... ή το μακρύτερο.

Πάμε γι'άλλα...αλλά ποτέ ξανά στις ερημιές!!!

12 comments:

Stefanos said...

Ήθελα να ήξερα που διάολο πήγες για συνέντευξη,σε τι λόγγους και λαγκάδια..

alex said...

Τέρμα Θεού...αρχές Αλάχ
Μενίδι και λίγο παραπέρα...
σε ένα βουνό.Μην τα συζητάς βάσανοοο.

Stefanos said...

Μενίδι..παραπέρα..χμμ..σε εργοστάσιο επεξεργασίας παραισθησιογόνων πήγες να πιάσεις δουλειά? :)

Anna said...

Wste etsi i sunenteuksi..... patatago ekanes pali! Ki esu bre koritsi mou den me akous pou sou protinw sto soublatzidiko tis geitonias, duo leptakia apo to spiti me ta podia, petagesai kai grafeis ki ena post opote den exei kosmo to magazi (prosoxi min afineis ligda sto pliktrologio mono)....ti Menidi theleis?

H estw mia kafeteria, xwris ligda, me tin frappedia sou, ta kainouria soukse na paizoun oli mera, to kamaki sou (ksereis ti perasi exoun oi gkarsones stis kafeteries? ola ta blemmata panw tous). Mas fagane olous oi douleies grafeiou kai oi epixeiriseis!

Ax, pote tha teleiwsw to @#@$%&*?-didaktoriko na anoiksw to santouitsadiko pou panta oneireuomoun.... exw brei kai onoma "Los doctores". Tzampa tha to paroume to doctorá???

ka8y said...

Αφού η δουλειά στον τομέα μας Αννα όλο και δυσκολότερη γίνετε...

Εγώ πήγα για συνεντευξη, μίλησα με το ΙΤ Department, με τον υπευθυνο για το security...Και όταν ήρθε η ώρα του Human Resources άκουσα το φοβερό..."Είστε πολύ δημιουργικός και ζωντανός άνθρωπος γι ανα δουλέψετε σε τράπεζα"

Τι λε ρε κοπελιά!

Ξέρω να τυλίγω και πιτόγυρα...προσλαμβάνομαι? Θα κάνουμε και ένα site για delivery! (θα σας κάνω implement ένα ssl να γλύφετε τα δάχτυλα σας!)

Anna said...

etsi, etsi...

ti na tin kaneis tin douleia stin trapeza me tosi dimiourgikotita? na se faei i routina kai i mizeria tou dimosiou upallilou? esena skeftontai bre axaristo plasma!! auto na to akouei ki i alex pou den tin pairnoun gia douleia epidi tis lene menei makrua kai gkriniazei ki apo panw....diladi tha protimouses bre na exeis peripeteies me leoforeia kai taxi kathe mera?? de ftanei pou se frontizoun oi anthrwpoi ki anusuxoun... ase, kalutera spiti kai me to kefali sou usuxo (kai tin tsepi adeia)

Ax, tha se proslabw egw Ka8y sti super-epixeirisi mou (lew na kanw dianomi tis krepes kat'oikon me tile-metafora kai me kathe duo santouits ena ptuxio ximikou i ena didaktoriko tilepikoinwniwn dwro), twra pou ematha oti ksereis kai na tuligeis pitogura!!!

ka8y said...

Μπα θα τα στέλνουμε με FTP (Food Transfer Protocol)

alex said...

Βρε βρε τα κορίτσια με κοροϊδεύουν...
δεν τυλίγω σουβλάκια εγώ!!!
Υπάρχει κάτι που πονάει πιο πολύ...
το overqualified.
και αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορώ να βρώ ούτε μια δουλειά γραφείου.
Θα σας δώσω το πτυχίο μου να το μοιράζεται φωτοτυπίες.
Να φανεί και αυτό κάπου χρήσιμο
Κάθυ ευχαριστώ που με επισκέφτηκες...σε διαβάζω...αλλά ακόμα δεν έχω κάνει κανένα σχόλιο.
Επιφυλάσσομαι.

ka8y said...

Χαρά μου να σε διαβάζω! :-)

θέλω να σε βάλω και στα Links..με το επόμενο republish...

Stefanos said...

Τς τς τς ερασιτέχνες. Χρειάζεστε προφανώς έναν έμπειρο και έξυπνο επαγγελματία στον τομέα της τεχνολογίας για να ανοίξετε επιχείρηση που θα πάει μπροστά...εμένα δηλαδή. Ιδέες έχουμε.Στην υλοποίηση κολλάμε ελαφρώς.. :)

alex said...

Estarian έχω κάτι εκατομυριάκια στην άκρη και το μόνο που μου έμενε ήταν να βρώ έναν καλό κουμανταδόρο...φαίνεται τελικά πως τον βρήκα :P (απα πα θα τα φάμε σε μπύρες έτσι και μπλέξουμε οι δυο μας :P)

Κάθυ: είσαι επίσημο μέλος πια της ιντερνετικής μας παρέας :)
(θα βάλουμε για πρόεδρο τον estarian:P)

Άννα: ρε συ πείνασα ...φτιάξε ένα με απ'όλα :P

nikitas said...

na sai kala, para to apotelesma ego gelasa me tin oli istoria (grafeis oraia)
kathe pragma gia kalo
(mporei s auti ti douleia na se eixan sklaba)