Tuesday, May 10, 2005

Πολύ θα ήθελα να απεργώ...

....αλλά τον τελευταίο καιρό ανεργώ.

Εντάξει, εντάξει δεν θα αρχίσω με τα "άτιμη κοινωνία"..."κάποτε ήμουνα πουλί και
μ' αγαπούσανε πολλοί"
αλλά κακά τα ψέματα....άτιμη η κενονία (το ορθογραφικό δεν έγινε απο λάθος)

Οι περισσότεροι από εσάς γκρινιάζετε για το αφεντικό σας...για τους συναδέλφους...για τα deadlines που έχετε...για τον Καραμανλή που δεν έδωσε αργία. Και δίκιο έχετε.

Όμως εγώ γκρινιάζω που δεν έχω αφεντικό...συναδέλφους...deadlines....και που ο Καραμανλής δεν έδωσε αργία. Και δίκιο έχω.

Μου ζητάνε:
-να είμαι μέχρι 30 (αυτό για τρία χρόνια..άντε δύο χρόνια και ένα μήνα ακόμα το' χω)

-να είμαι ευπαρουσίαστη (να'ναι καλά ο πατέρας, η μητέρα και τα γονίδια τους, το'χω)

- να έχω μεταπτυχιακό (αν είναι της προκοπής χρειάζομαι άλλα 7000Ε, τα 800 τα'χω)

-να έχω δίπλωμα αυτοκινήτου (900Ε, τα είχα αλλά τα χάλασα)

-να έχω προϋπηρεσία 3-5 χρόνια (απο μικρή στα βάσανα,...χημικό τελείωσα όχι ΙΕΚ κομμωτικής...δεν το'χω)

-αγγλικά, υπολογιστές (τα'χω τα'χω)

-και όλα τα υπόλοιπα προσωπικά χαρακτηριστικά που ζητάνε...αποφασιστικός (το'χω),να παίρνει πρωτοβουλίες (το'χω), αναλυτικός (το'χω).....και πολλά άλλα που άλλοτε τα'χω και άλλοτε το παίζω ότι τα'χω)

-και φυσικά ανάλογα με τις λόξες του καθενός μπορούν να ζητήσουν οτιδήποτε (ακόμα και να φοράω μπέρτα και μάσκα και να σώζω τις γριούλες απο τα αυτοκίνητα στις διαβάσεις)(δεν το'χω)

Μεγάλο θέμα η ανεργία....δεν τελειώνει σε ένα post (ή άρθρα όπως τα λέει η Άννα και με κοροϊδεύει) ...και επειδή με κουράζουν τα μεγάλα post σταματάω πρός το παρόν εδώ.

Πάντως δεν θα γλιτώσετε από την περιγραφή των εμπειριών μου στις συνεντεύξεις

Άχ ανεργία .....άχ απεργία

1 comment:

Stefanos said...

Βρες μεταπτυχιακό στην Ελλάδα και κάνε διπλωματική σε εταιρεία..αυτό έκανα και εγώ και τώρα τα χω τα 3 χρόνια προυπηρεσία :)
(και υπάρχουν και τσαμπέ μεταπτυχιακα)
(και μην παραμυθιάζεσαι με τα "καλά" μεταπτυχιακά που χρυσοπληρώνεις)