Thursday, February 23, 2006

Αϊ στα σκατά...

Από το πρωί είμαι εγκλωβισμένη στο σπίτι.
Ούτε παράθυρα δεν άνοιξα να μπει καθαρός αέρας.
Ένα βουλωμένο φρεάτιο στην πολυκατοικία μας έχει γεμίσει την γειτονιά λύματα και οι γείτονες είναι έτοιμοι να μας λιντσάρουν.
Από νωρίς μαζεύτηκαν απ' έξω και χτυπούσαν τα κουδούνια. Κρατούσαν λοστούς, τσουγκράνες, σκαλιστήρια και κουβάδες.
Το τηλέφωνο χτυπούσε μανιωδώς από κάποιον με απόκρυψη.
Δεν τόλμησα να ανοίξω την πόρτα αλλά ούτε και να απαντήσω στο τηλέφωνο.
Μόνο βρισιές θα εισέπραττα χωρίς να φταίω αλλά και χωρίς να μπορώ να δώσω λύση.
Ο διαχειριστής είχε ήδη καλέσει τον "αχόρταγο" από χθες αλλά δεν είχε φανεί.

Τα πρωινά είμαι η μόνη που βρίσκεται στην πολυκατοικία και θα ξεσπούσαν σε μένα.
Το φταίξιμο μου όμως περιορίζεται, και το παραδέχομαι, στο ότι τράβηξα δύο φορές το καζανάκι σήμερα.
Μια γειτόνισσα χτυπούσε όλα τα κουδούνια με την σειρά και φώναζε πως έχουν καλέσει την αστυνομία.

Τι να έκανα και εγώ. Έπρεπε να είμαι έτοιμη για παν ενδεχόμενο.
Φόρεσα ρούχα και παπούτσια, ετοίμασα την τσάντα μου, πήρα τσιγάρα, οδοντόβουρτσα, οδοντόκρεμα, σταυρόλεξο, τσίχλες και ένα πακέτο μπισκότα για την λιγούρα και περίμενα καρτερικά την αστυνομία.
Δεν θα έφερνα αντίσταση. Θα τους ακολουθούσα στο φρέσκο.
Θα σκέπαζα το πρόσωπο μου με ένα μπουφάν για να μην με δείτε στα κανάλια.

"Αυτή είναι...αυτή είναι...απάνω της...."
Θα ορμούσαν όλοι με γεμάτους κουβάδες. Σπλάτς!

Ο "αχόρταγος" δεν έχει έρθει ακόμα.
Ούτε και η αστυνομία ευτυχώς.
Μαζεύω λίγα ρούχα και φεύγω για τριήμερο στην Εύβοια. Θα με φιλοξενήσει ο διευθυντής και η δασκάλα μέχρι να κοπάσει ο θυμός ή μέχρι να βρέξει και να ξεπλυθεί η γειτονιά.

Όποιος στην γειτονιά μου περπατεί, λάσπες και σκατά πατεί!

9 comments:

elf said...

Η βραδινή βροχή θέλει να μας πεί κάτί;

Anna said...

alex ζεις ή να στειλω τσιγαρα στον Κορυδαλο; (Με πηραν τηλεφωνο απο αστυνομια και σε εδωσα στυγνα οτι κρυβεσαι στους συνενοχους σου στην Ευβοια, σου 'ρχονται απο κει. Με ξερεις τι χλαπατσας ειμαι, sorry :Ρ)

Να σου πω, θυμασαι που ελεγα να σου ρθω το Πασχα και να μεινω σπιτι σου; Αλλαξα γνωμη... η μποχα εχει φτασει ως εδω μεσω του ποστ....για ονομα, κλεισε και κανα υπολογιστη σε τετοιες καταστασεις!

(τρελοκομειο, εχω ριξει πολυ γελιο με το σκατοποστ σου!!!)

. said...

πωπωωωωω...... κουράγιο κουράγιο

απέιλησέ τους με πείραμα χημείας.

παρεμπιπτόντως, το προηγούμενο ποστ, υπέροχο

snikolas said...

Τελικά ήρθε ο αχόρταγος η εγκαταλείψατε την οικοδομή;

alex said...

Ήρθε ο αχόρταγος αλλά δεν χόρτασε.
Το φρεάτιο πάλι έπαθε ζημιά.

Κάτι βρωμάει σε αυτή την υπόθεση...

snikolas said...

Το μόνο σίγουρο.

zouri1 said...

Axortagos,said:
Δεν μπορω να ερθω τελικα.Κλεισανε τον δροο οι αγροτες.Κρατησου λιγο ακομα,θα εριβ σε καμια βδομαδα,αν εχουνε ανοιξει οι δρομοι....

Anonymous said...

Excellent, love it! grille 1998 infiniti qx4 pain relief buying online buy pharmacies Thirties milf Free hardcore black booty downloads email marketing south dakota piedmont laser tattoo removal

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. » »