Sunday, November 12, 2006

Είμαι καλά... ευχαριστώ.

Έχει περάσει σχεδόν ενάμισι μήνας από όταν πήγα στην καινούργια μου δουλειά και ακόμα μερικές φορές δεν το πιστεύω.
Κάθε πρωί κρυφογελάω όταν ξεκινάω για το γραφείο. Σαν να συνωμοτώ με την καλή μου τύχη.
Ύστερα παίρνω το σοβαρό μου ύφος και ελπίζω να μην με έχει δει κανείς.

Οι ώρες στο γραφείο περνάνε πολύ γρήγορα και κάθε μέρα πρέπει να κάνω και κάτι καινούργιο. Νομίζω πως συχνά η πίεση μου ανεβαίνει στο 20 γιατί θα ήθελα να τα ξέρω όλα από "χθες".

Συχνά πιστεύω πως τα πάω καλά - δεδομένου του φόρτου εργασίας και τον αριθμό των δραστηριοτήτων που μου έχουν ανατεθεί - άλλες πάλι νοιώθω ανασφάλεια, πως πνίγομαι από τον χρόνο... πως τίποτα δεν πάει καλά. Όπως και να έχει είναι νωρίς ακόμα για απολογισμούς και αξιολογήσεις.
Η ρουτίνα δεν έχει μπει ακόμα στο γραφείο και απολαμβάνω την δουλειά μου. Την απολαμβάνω τόσο που όταν μου αναθέτουν δουλειές και εγώ χαμογελάω φοβάμαι πως νομίζουν πως τους κοροϊδεύω.

Έμαθα πια για τα καλά ποιους είνι αυτούς ου Ίκας και ότι οι κρατήσεις δεν είναι ευφορίας αλλά εφορίας! Αμ πως.

Πέρασα πρόσφατα από το βιβλιοπωλείο και οι παλιοί μου συνάδελφοι με γέμισαν φιλιά και αγκαλιές. Χόρτασα αγάπη, αν μπορεί να πει ποτέ κανείς ότι χορταίνετε η αγάπη.
Με τους καινούργιους μου συναδέλφους νομίζω πως τα πάω καλά, δεν αγκαλιαζόμαστε
- ακόμα - αλλά μοιραζόμαστε μεγάλα και ζεστά χαμόγελα.

Χθες μαγείρεψα πατατοσαλάτα και μηλόπιτα και σήμερα λαχανοντολμάδες και τυρόπιτα με χειροποίητο φύλλο.
Και αν θέλετε να ξέρετε πέτυχαν!

Αχ... (ανακούφιση και πλατύ χαμόγελο) είμαι καλά, ευχαριστώ.
Το ίδιο επιθυμώ και για σας.

21 comments:

Anonymous said...

Κυριακή βράδυ 8,52 ,έχεις ήδη βρεί δουλειά ,χθές μαγείρεψες καί κάθεσαιμέσα;γιατί βρέ παιδί μου;

Anonymous said...

Να'σαι παντα καλα κοριτσι μου!

Anonymous said...

ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ 'ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ' ΜΕ ΡΓ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ!!!!!ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΤΑΙ 'ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ' ΤΩΡΑ ΠΙΑ!

Anonymous said...

Χαίρομαι, που χαίρεσαι με την εργασία σου, αλλά πάνω απ' όλα (τελείως εγωιστικά) χαίρομαι που κάποιος μου δείχνει ότι ο χώρος της εργασίας δεν είναι απαραίτητα φρικτός, όπως μας τον δείχνουν τα δελτία ειδήσεων και πως δεν αποτελεί απαράγραπτο-φυσικό-θετικό-κβαντο(βάλε και άλλα) δικαίωμα να πληρωνόμαστε χωρίς να εργαζόμαστε, ούτε υποχρέωση των άλλων να δουλεύουν για να πληρώνουν εμάς. Φυσικά, ούτε συνιστά αριστερή-προοδευτική σκέψη, εκτός εάν εξελίξαμε την θεωρία του σοσιαλισμού σε μιά χώρα, στην θεωρία του σοσιαλισμού σε ένα πρόσωπο, στο κάθε μικρό "εγώ" δηλαδή.

Καινούριο= καινό έριο= "νέο νήμα"
Αγόρασα ένα καινούργιο καινούριο πουλόβερ=(περίπου) πλούτισα την ενδυματολογική μου συλλογή με ένα νέο πουλόβερ πλεγμένο με νέο νήμα.
Τελικά οι αυθαίρετες απλοποιήσεις μπορούν να οδηγήσουν σε ενδιαφέροντες δρόμους
:-)

Anonymous said...

Συγχαρητήρια κοριτσάκι είναι πραγματικά προνόμιο να απολαμβάνεις τη δουλειά σου!

alex said...

Όταν έργαψα το ποστ ήταν μία ώρα πριν χτυπήσει το καμπανάκι της νύστας! Ξυπνάω χαρααααάματα... και τίποτα δεν με ευχαριστεί τόσο όσο το χουχούλιασμα στον καναπέ Κυριακή βράδυ.

Ώστε "καινούριο" λοιπόν! Ναι... κάαααποτε το γράφαμε με "ργ" χε χε

elf said...

Σε λένε καλά και είσαι Αλεξ
Nice nice :)

*...Nantia...* said...

"οι κρατήσεις δεν είναι ευφορίας αλλά εφορίας"...χαχαχαχα!!κορυφαίο!!άντε τώρα που σαι καλά να γράφεις πιο συχνα! :)

An-Lu said...

Πάντα τέτοια και καλύτερα κούκλα μου!!!!!!

Anonymous said...

:-)

snikolas said...

Πολύ χαίρομαι για σένα.

Fibi said...

H αλήθεια είναι οτι όταν κάνεις κάτι που σου αρέσει όλα πάνε σου πάνε καλά.

πάντα έτσι λοιπόν :)

Anonymous said...

"Χθες μαγείρεψα πατατοσαλάτα και μηλόπιτα και σήμερα λαχανοντολμάδες και τυρόπιτα με χειροποίητο φύλλο"

Πες την αλήθεια, είμαστε φίλοι σου: παρήγγειλες πίτσα, ε;

alex said...

όχι, αλήθεια λέω.
Μαγείρεψα!!!

(σήμερα όμως μπορεί και να παραγγείλω)

Anonymous said...

Στέλνεις θετική αύρα που λένε...

anima rana said...

είχα αρχίσει να ανησυχώ ότι η πολλή δουλειά θα φάει τον μικρό χημικό που κάποτε ήξερα.....

Τελικά μάλλον θα συνεχίσουμε να σ'εχουμε κοντά μας!!

Μην ξαναχαθείς, πλήζ ντόκτορ άλεξ...

alex said...

μωρέ δεν χάνομαι εγώ...
τώρα θυμήθηκα πως χρωστάω το παρτ θρι από την ντόκτορ Άλεξ

Anonymous said...

Μπραβο χημειακι!!!!και εις αλλα με υγεια!!!

Anonymous said...

καλησπέρα!

είμαι καινούργια στο χώρο ( παλιά στην ορθογραφία ) και σκέφτομαι τι καλά που είναι να έχεις ένα ημερολόγιο που οι άλλοι ενδιαφέρονται να δουν και να σχολιάσουν! Μακάρι να υπήρχε ( ή να το ήξερα ) όταν ήμουν 15 και έγραφα τόοοοομους ημερολόγια και αλληλογραφούσα με τις φίλες μου στα γύρω....θρανία σελίδες ολόκληρες για να βρούμε μια άκρη σ΄αυτά που μας παίδευαν! Θα μου πεις τώρα στα 32 δεν σε παιδεύουν? Ε, εντάξει...έχω κάνει και 5 χρόνια group therapy - όπου πέρασα πολύ καλά αν έχετε ακούσει διάφορα! Εδώ μέσα μ' αρέσει... μπορεί να ξανάρθω...

πολύ χαίρομαι που περνάς καλά στην δουλειά και ελπίζω όχι μόνο τώρα στην αρχή! Όταν δούλεψα πρώτη φορά στα 16 μου θυμάμαι ότι σήκωνα κάτι κούτες και χαμογελούσα απ' τη χαρά μου. Τώρα κάθομαι σπίτι γιατί μόλις απέκτησα μια μπεμπούλα αλλά μάλλον μου λείπει να δουλεύω! Δεν ξέρω όμως αν θα αντέξω μακρυά της!

θα τα ξαναπούμε!

Βάσια

alex said...

Να σου ζήσει Βάσια!
Να την χαίρεσαι την κούκλα.

Anonymous said...

Καλορίζικη η νέα σου δουλειά. Αυτούς τους λαχανομτολμάδες πώς τους φτιάχνεις; Συνταγή παρακαλώ! Ευχαριστώ