Thursday, November 02, 2006

Μηνύω, Μηνύεις, Μηνύει... Κολωκοτρώνω, Κολωκοτρώνεις, Κολωκοτρώνει

Μηνύσεις... συλλήψεις... αστυνομία... εξωγήινοι... ιερά δισκοπότηρα...

Μου φαίνεται πως "κάποιος" έχει χαθεί στις υπόγειες στοές που μας ενώνουν με τον κάτω κόσμο και τα υποστρώματα της κούφιας γης.
"Κάποιος" έχασε την επαφή με την λογική- αυτή που μόνο εμείς οι Έλληνες διαθέτουμε, γιατί μην ξεχνιόμαστε εμείς είμαστε οι πιο έξυπνοι του πλανήτη, μην σας πω πως εμείς φέραμε την νοημοσύνη στην Γη από το μακρινό δορυφόρο του Κρόνου.
"Κάποιος" παρα-ψεκάστηκε από τα αμερικάνικα-κατασκοπευτικά-εφ/μπι/αϊ/κά-αεροπλάνα-ψεκαστήρια.

Η κυρία Ελευθερία Τουλόγου πέθανε - Ζήτω η Ελευθερία!

Και τώρα πάμε όλοι μαζί:
Μηνύουμε, Μηνύετε, Μηνύουν... Κολωκοτρώνουμε, Κολωκοτρώνετε, Κολωκοτρώνουν!




Μετά από μεγάλη απουσία από τα μπλογκς, δεν πιστεύουν τα ματάκια μου αυτά που διαβάζουν. Έχω πολλές απορίες και δεν ξέρω τα ακριβή γεγονότα αλλά κάποια πράγματα είναι φανερά. Αν είναι δυνατόν!

3 comments:

anima rana said...

KOYAAAAAΞ ΚΟΥΑΑΑΑΑΞ!!!! ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ doctor alex??? ΤΗΣ Π.......!!! Πάμε στον Αρη για νερό? Θα με πάρεις βοηθό? Ειμαι βατραχάκι δεινός κολυμβητής!!

NetKerveros said...

Μία από τα ίδια. Και εγώ χαμένος είμαι Άλεξ μου. Δεν πάει καλά ο κόσμος.

Fibi said...

As ανοίξοιυμε λοιπόν τα μάτια μας γιατί χαθήκαμε!

καλημέρες