Thursday, September 15, 2005

Πρωτοβρόχια

Μου άρεσε η σημερινή βροχή, αλλά αύριο θέλω να είναι όπως πριν.
Η συννεφιά μου προκαλεί θλίψη, μιλάω λιγότερο, γελάω λιγότερο, σκέφτομαι περισσότερο (αυτό δεν είναι απαραίτητα και κακό)

Το πρόβλημα μου με τις ομπρέλες είναι μεγάλο και άλυτο.
Δεν μπορώ να κυκλοφορώ και να την κρατάω. Δεν βλέπω καλά, δεν έχω καλή αντίληψη του χώρου, δεν μπορώ να στρίψω με άνεση και δεν χωράω παντού.

Θυμάμαι πριν χρόνια έστριψα σε μια γωνία και έχωσα την ομπρέλα στην κοιλιά κάποιου περαστικού.
Ζήτησα πολλές φορές συγνώμη και προσπαθούσα να μην γελάσω γιατί τον χτύπησα δυνατά και είχε κάθε δικαίωμα να με βρίσει.
Έκλεισα την ομπρέλα, την έβαλα στην τσάντα μου και δεν την χρησιμοποίησα ξανά.

Μετά από πολλά χρόνια μου δάνεισαν μια ομπρέλα γιατί ήταν άκρως απαραίτητο.
Κυκλοφορούσα για λίγο καιρό χωρίς να θυμάμαι ποιος μου την έδωσε.
Δεν την ζήτησαν πίσω. Μάλλον από ντροπή.
Ο διευθυντής με έλεγε κλέφτρα και εγώ έκανα τον κινέζο γιατί αν έβρισκα ποιος μου την δάνεισε και την γύριζα πίσω θα έμενα δια παντός χωρίς ομπρέλα.

Το χειρότερο μου είναι όταν πρέπει την μοιραστώ.
"Ποιο πάνω" ... "φέρ' την και λίγο από εδώ"..."εεε όλη σε εσένα την έχεις"..."με έχεις κάνει μούσκεμα"... "μου την φόρεσες καπέλο, σήκωσε την λίγο"

Αϊ σιχτίρ κράτα την μόνος σου... πάω και χωρίς ομπρέλα.
Εγώ φταίω που είμαι μινιόν;

Καλά τα πρωτοβρόχια και τα δευτεροβρόχια αλλά εγώ θέλω λίγο ήλιο ακόμα.

7 comments:

Anna said...

Εγω παλι οχι!!!

Τι να κανω που μου αρεσει το μουντο του φθινοπωρου; Κι η ομπρελες, και τα αδιαβροχα και ολα. Αν και νομιζω επρεπε να βαλουν στα σχολεια μαθημα οδηγησης ομπρελας. Δε γινεται αυτο το πραγμα, ο καθενας να ακολουθει τη δικη του τακτικη, αλλος την ανεβαζει, αλλος την γυριζει στο πλαι, αλλος παλι απτοητος τον δρομο του, και να σκοτωνουν τον καημενο τον κοσμακη στα πεζοδρομια. Αν και μενα το προβλημα μου ειναι οτι τις αφηνω οπου να ναι τις ομπρελες και παντα μενω χωρις. Ρε συ!! Μηπως αυτη η ομπρελα που λες ειναι μωβ σκουρο με γκρι ριγα;;;;;

Καλα λεει ο Κωστης εισαι καταστροφεας! Ποσα θυματα να εχεις αφησει πισω σου αραγε;;

alex said...

Ωχ.. μωβ με ρίγα...εεε..Άννα μάλλον σου έχω μια ομπρέλα ρε..
Πω πω...όλο στο μυαλό μου το είχα και το ξεχνούσα :P

Είναι πολλά τα θύματα (και όχι μόνο από ομπρέλες, χρησιμοποιώ και άλλα αντικείμενα)

Κωστής said...

Γαμω την γκαντεμιά μου!!!

Δηλαδή θα κατέβω κάτω για 7 μέρες και θα φάω βροχή και εκεί;;;

alex said...

Δεν μας φέρνεις και καμιά ομπρέλα τώρα που πρέπει να γυρίσω (μετά από 7 χρόνια) την δανεική;;;

Alexandra said...

Μ' αρέσει η βροχή, τρελαίνομαι για βροχή αλλά σιχαίνομαι τις ομπρέλες... Σε καταλαβαίνω απόλυτα, δεν ξέρω τι θα πει ομπρέλα...

Your Man said...

Ξέρεις ρε τι είναι να είσαι καραφλός και να μη γουστάρεις τις ομπρέλλες;

Μία σταγόνα να πέσει στο κεφάλι σου και τη νιώθεις να ταξιδεύει προς όποια κατεύθυνση την τραβήξει η βαρύτητα.

Σνιφ.

alex said...

George πάρε τα χρωματιστά καπέλα ομπρέλες...μάλλον για εσάς τα έφτιαξαν :P