Tuesday, September 06, 2005

Συναυλία

Την κυνηγούσαμε από καιρό...από τότε στο Μέγαρο Μουσικής.
Θάνος Μικρούτσικος, Χ. Θηβαίος, Γ. Κούτρας, Γ. Κότσιρας

Τη μία κάτι τύχαινε και δεν μπορούσαμε, την άλλη δεν βρίσκαμε εισιτήρια.
Στην Κεφαλονιά εμφανίζονταν την βραδιά που φτάσαμε... το μάθαμε την επόμενη μέρα.

Στο θέατρο Βράχων φτάσαμε καταϊδρωμένοι.
Μπροστά στο ταμείο, μπροστά στα ματάκια μας τελείωσαν τα εισιτήρια.
Μείναμε με το μιλκομπούκαλο στο χέρι... τα μοίραζαν δωρεάν πιο δίπλα.
Η απογοήτευση ήταν μεγάλη.
Ψάξαμε για την επόμενη παράσταση. Ήταν στην Λάρισα στα μέσα του μήνα.
Θα πηγαίναμε.

Όμως για καλή μας τύχη χθες βράδυ, μάλλον εκτάκτως, εμφανίστηκαν στο Κατράκειο θέατρο.
Φτάσαμε στις 7 μόλις άνοιξε το ταμείο. Δεν θα την αντέχαμε άλλη απογοήτευση.

Πέρασε δίπλα μου ο Θηβαίος... λίγο κοντούλης μου φάνηκε.
Στην σκηνή ψηλώνει...σαν να μην πατά στην γη.

ενέργεια, ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΕΝΕΡΓΕΙΑ!!!

Τραγουδά με όλο του το σώμα, με όλη την ψυχή.
Συμμετέχουν τα χέρια του, το πρόσωπο του, το κορμί του ολόκληρο.
Τινάζεται στον αέρα, χοροπηδά, το ζει.

Είναι, κατά την γνώμη μου, ένας από τους καλύτερους τραγουδοποιούς αυτής της γενιάς.
Φωνή, έμπνευση, ταλέντο.
(τα έχω ξαναπεί, είναι μεγάλη μου αδυναμία)

Για τον Μικρούτσικο τι να πω... μας συγκίνησε, συγκινήθηκε και ο ίδιος...
Κάθε πλήκτρο που άγγιζε μας προκαλούσε ανατριχίλα.

Jazz φωνή, jazz παρουσία, Jazz Κούτρας.
Η έκπληξη μου ήταν μεγάλη γιατί ως τώρα τον ήξερα μόνο μέσα από τα τραγούδια του Καββαδία που είπε πολλά χρόνια πριν. Τελικά όταν το "έχεις" δεν το χάνεις ποτέ.

Να είναι καλά ο παραγωγός του Μελωδία που την Κυριακή τα μεσάνυχτα μίλησε για την συναυλία... μας γλίτωσε από το ταξίδι στην Λάρισα.

No comments: