Sunday, June 26, 2011

Ανακαινισμένο και φρεσκοβαμμένο - κατά λάθος



Παρά την οικονομική κρίση αγόρασα καινούριες προχοϊδες και δοκιμαστικούς σωλήνες, πιπέτες, ογκομετρικούς κυλίνδρους, κωνικές φιάλες, ποτήρια ζέσης, πεχαμετρικό χαρτί, ξηραντήριο, πυρολαβίδα, ψηφιακό ζυγό, αντιδραστήρια και πολλά άλλα.
Επίσης, αγόρασα ανοξείδωτη φόρμα, ζάχαρη, αυγά, γάλα, βιτάμ και βανίλιες γιατί αν δεν μου έρθει η έμπνευση για πειράματα και χημείες θα φτιάξω κανένα κεϊκ.

Και τώρα η αλήθεια: πήγα να κάνω μια νέα ανάρτηση και μου τα έγραφε όλα κινέζικα, πάει λέω, πρέπει να κάνω αναβάθμιση γιατί τα έχει παίξει. Κάνω ένα αντίγραφο του προτύπου και προχωρώ σε αλλαγές. Όταν όμως πέρασε η ώρα και άρχισε να μου λείπει το παλιό μου χημείο αποφάσισα πως με κάποια πράγματα δεν παίζουμε και επαναφέρω το παλιό μου πρότυπο και τι να δω: ERROR ERROR ERROR τα xtml λέει δεν είναι κλειστά και πρέπει να έχουν όλα < br/ > ... μου λες καλό μου blogger πως στον "mpip" να εντοπίσω το λάθος;

Κάπως έτσι κατάλαβα πως το παλιό μου χημείο χάθηκε για πάντα, και ομολογώ πως ένα από τα μεγαλύτερα ψυχολογικά μου προβλήματα είναι οι αποχωρισμοί και η διαχείριση τους. Ούτε μια φωτογραφία του δεν κράτησα ...

3 comments:

An-Lu said...

Καθε αλλαγη ειναι για καλο! Με γεια!

elf said...

Ωραίο, πολύ ωραίο αλλά μήπως, λέω μήπως να βάλεις τα γράμματα να είναι ανοιχτόχρωμα; Μαύρα γράμματα σε σκούρο background είναι κάπως... περίεργο. Και τα γράμματα του subject ένα πιο απαλό χρωματάκι και λίγο πιο bold; Η ημερομηνία επίσης δε φαίνεται καλά, χάνεται στο σκούρο φόντο. Τα "About me", "Links" κλπ πολύ φωτεινά.
Καλό πάντως, πολύ καλή δουλεία μπράβο... :P

alex said...

thanks An-Lu
Elf, να σε ρωτήσω κάτι; Με δουλεύεις;;;
Έχεις βγάλει διακόσια λάθη αλλά κατά τα άλλα "μπράβο, πολύ καλό" Οουυυυ
(θα τα διορθώσω βρε σκουλίκι, δεν έχω χρόνο να παίξω με τα χρώματα)